Ervaringen met Kifid

Er- en aanvaringen met het KiFiD voor evaluatie 2020
Iedere vier jaar wordt het Kifid geëvalueerd. Het Ministerie van Financiën geeft dan een bureau de opdracht om te beoordelen of het Kifid werkt zoals het zou behoren te werken. Daarbij luistert zo’n bureau naar de banken en verzekeraars en kijkt naar de ‘tevredenheidscijfers’ van consumenten die geholpen zijn bij het Kifid.  De ervaringen van mensen, die bij het Kifid geen prettige ervaringen hebben met het Kifid worden daar echter niet bij betrokken. Dat is vreemd, want uit kritiek haal je verbeterpunten.

Geldbelangen is op zoek naar de verhalen van deze mensen. Wij gaan die samen met andere consumentenbelangenbehartigers aanbieden aan de Minister van Financiën. Zodat ook die kant van het verhaal in de evaluatie betrokken kan worden.

Ben je iemand die jouw ervaring wil delen? Beschrijf dan op maximaal één A4 jouw situatie. Over wie had je een klacht? (Bank, verzekeraar, tussenpersoon, ..) Wat was de kern van je klacht? (Heb je teveel betaald? Heb je te weinig ontvangen? Of..) Wat zijn je ervaringen bij het Kifid?
Stuur dit verhaal naar info@geldbelangen.nl. Mag ook per post naar Wetterbies 1, 8723 HA Koudum.

NB! Stuur geen heel 'pak papieren' aan ons op. Onze organisatie is te klein om die dossiers door te gaan spitten. Met jullie 'brieven' kunnen wij al heel wat.

In het kader van de AVG melden we hierbij dat we jouw gegevens alleen voor dit doel zullen gebruiken. Publicatie van de verhalen gaat anoniem. Alleen met jouw toestemming kan je eventueel benaderd worden voor verdere medewerking aan deze evaluatie.
Share by: